Άλλη μια χρονιά, άλλη μια ανανέωση για το Nissan GT-R. Το παραπάνω συνοψίζει τη φιλοσοφία του ιαπωνικού supercar, το οποίο αποκτά την 9η κατά σειρά εκδοχή του, από το 2007 που λανσαρίστηκε. Φυσικά δεν μιλάμε για μια ριζική ανανέωση, αλλά για ένα ακόμα Model Year μοντέλο.
Στο φετινό, μάλιστα, υπάρχει μια ενδυνάμωση του VR38DETT 3.8 λίτρων twin turbo V6 μοτέρ κατά 5 ίππους, με την ισχύ του πλέον να ανέρχεται σε 550 ίππους.
Τα παραπάνω αφορούν στις «βασικές» εκδόσεις του οχήματος, ενώ αν τα νούμερα δεν σας φαίνονται αρκετά, υπάρχει και η έκδοση NISMO των 600 ίππων και 651 Nm.
Επιπλέον, η έκδοση Premium του GT-R αποκτά νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, ενώ λανσάρεται η επετειακή έκδοση «45th Anniversary Gold Edition», η οποία φέρει την απόχρωση «Silica Brass» που παραπέμπει στο Skyline GT-R M-Spec (R34 Type) του 2001.
Η εν λόγω έκδοση θα είναι περιορισμένης παραγωγής, με τα μοντέλα να φέρουν ειδικές χρυσαφί πλακέτες στο χώρο του κινητήρα και στην κεντρική κονσόλα.
Πηγή: autotriti.gr
Στο φετινό, μάλιστα, υπάρχει μια ενδυνάμωση του VR38DETT 3.8 λίτρων twin turbo V6 μοτέρ κατά 5 ίππους, με την ισχύ του πλέον να ανέρχεται σε 550 ίππους.
Τα παραπάνω αφορούν στις «βασικές» εκδόσεις του οχήματος, ενώ αν τα νούμερα δεν σας φαίνονται αρκετά, υπάρχει και η έκδοση NISMO των 600 ίππων και 651 Nm.
Επιπλέον, η έκδοση Premium του GT-R αποκτά νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, ενώ λανσάρεται η επετειακή έκδοση «45th Anniversary Gold Edition», η οποία φέρει την απόχρωση «Silica Brass» που παραπέμπει στο Skyline GT-R M-Spec (R34 Type) του 2001.
Η εν λόγω έκδοση θα είναι περιορισμένης παραγωγής, με τα μοντέλα να φέρουν ειδικές χρυσαφί πλακέτες στο χώρο του κινητήρα και στην κεντρική κονσόλα.
Πηγή: autotriti.gr
Blogger Comment
Facebook Comment